PHONE

E-MAIL

CHAT

FAQ

Order

Can I change or revoke my order?

You can change or revoke your order as long as we haven’t shipped it from our warehouse. Please contact us as soon as possible to proceed.

I haven't recieved any confirmation email?

Make sure to double check your junk mail. If you don’t find it, please get in touch with us and we’ll help you.

Is my order shipped?

Right after you’ve placed your order you should have received a confirmation e-mail from us. In the e-mail, you’ll find a link to track your order. 

Is the link not working? Contact us by e-mail and we’ll help you.

Where is my order?

We’ll send your package to your nearest service point place. You’ll receive a text message with pickup information when your package is delivered. 

Payment

Paypal

We accept Paypal payments from all over the world. To access Paypal as a payment option you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop list at the top left corner.

Klarna payment (Sweden)

Faktura

När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du har fått din beställning.

  • Få alltid din beställning innan du betalar
  • Betalningstid – alltid minst 14 dagar
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen*
  • Ladda ner dina fakturor från klarna.se
  • Möjlighet till delbetalning**

Betalningsvillkor

Kredittiden för detta köp är 14 dagar från fakturadatum. Näringsidkare kan, när det så anges i kassan, erbjudas en kredittid på 30 dagar från fakturadatum. Fakturan skickas i samband med leveransen. I enlighet med avtalet med e-butiken debiteras en fakturaavgift om 0 kr.

En påminnelseavgift tillkommer vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29,00 kr, och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Även en dröjsmålsränta om 24,00 % plus gällande referensränta tillkommer. Sker ingen betalning därefter kan fordran därefter komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. 

Om du tidigare valt att ansluta dig till tjänsten Månadsfaktura kommer fakturan istället att inkluderas i din månadsfaktura i enlighet med de villkor som gäller för Månadsfaktura.  

När du väljer faktura övertar Klarna rätten att få betalt och din betalning av fakturan går därmed till Klarna. 

Kreditprövning

Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.

Omvandling av faktura till en flexibel delbetalning

När du har fått hem din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt ansöka om att göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i månatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig ränta och betalning över 12 månader är 29,22%. Varje delbetalning blir då 955 kr per månad och din totalkostnad blir 11 458 kr.

För omvandling av din faktura till en flexibel delbetalning gäller följande allmänna villkor. Här hittar du även information om Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation.

Personuppgiftshantering

Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter främst i syfte att utföra identifikation, kundanalys, kreditkontroll, marknadsföring och affärsutveckling, inklusive överföring till särskilt utvalda partners eller till stat utanför EU/EES-området. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte. Se Klarnas dataskyddspolicy för en närmare beskrivning av Klarnas personuppgiftsbehandling.

* Gäller konsumentköp och ej för alla varor och tjänster, t ex. flygresor, evenemang och specialtillverkade varor.

** Delbetalning erbjuds för närvarande bara privatpersoner.

Har du några ytterligare frågor eller funderingar, är du välkommen att ringa Klarna på 08- 120 120 10 mån-tors mellan 08.00 – 20.00, fredagar 08.00 – 18.00 och helger 10.00 – 17.00. Om det skulle uppstå en tvist mellan dig och Klarna som vi inte lyckas lösa kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden Box 174, 101 23 Stockholm, tel.:+46 (0)8-508 860 00.

Stripe

We accept Stripe credit card payments from all over the world. To access stripe as a payment option you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop list at the top left corner.

Payment safety

Your personal online security is very important to us. To help ensure your shopping experience is safe, simple and secure we use Secure Socket Layers (SSL), the industry standard in transferring information to process your orders. When placing an order, you can immediately check the security validity by clicking the VERISIGN logo at checkout. To ensure your information is kept private, we do not process or store any payment information in our database.

Delivery

Shipping information

Standard shipping
Sweden: 1-3 business days
Europe: 3-7 business days
North America: 3-10 business days
Rest of the world: 5-10 business days

Where is my package?

Right after you’ve placed your order you should have received a confirmation e-mail from us. There you’ll find a link to track your order. 

Does the link not work? Contact us by e-mail and we will help you as soon as possible.

Can't find your order confirmation?

If you have not received your order confirmation shortly after you’ve made your order, something might have gone wrong with your purchase. Log in to My account to see the status of your order. Go to “My purchases”, look up the order and double check that everything looks ok. If not, please contact us by e-mail.

Express shipping

You can add express shipping to your order if you want to get your package within 48 hours. You choose this as an option at the checkout.

Returns

Want to exchange size or make a return?

E-mail us at info@ciszere.se with order number, name and which products you want to change or return.

Return and exchange information

You can exchange your product within 30 days without any cost. You can return any product within 14 days of delivery for a full refund. Outside Sweden, we will add a return fee of 10 USD.

Satisfaction guarantee

We like our customers. That’s why we want you to try our shirts so you can feel the difference. Are you unsure of the shirts touch, size, fit or color? We know what it’s like, that’s why you can try on our shirts at home, without obligations. If you for any reason are not satisfied with your shirt, we offer a full refund. No questions asked.