PHONE

E-MAIL

CHAT

FAQ

Orders

Can I change or delete my order?

We can change or delete your order as long as we haven’t shipped it from our warehouse. Please contact us to proceed.

I haven't recieved any order mail?

Make sure to dubbelcheck your junk mail. If nothing is found please e-mail us and we will help you asap 🙂

Is my order shipped?

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Where is my order?

We will send your package to your nearest service point place. You will receive an sms with pickup information when the package is delivered. 

Payment

Paypal

We accept paypal payments from all over the world. To access paypal as an payment method you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop down list at the top banner on the page.

Klarna payment (Sweden)

Faktura

NÀr du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du har fÄtt din bestÀllning.

  • FĂ„ alltid din bestĂ€llning innan du betalar
  • Betalningstid – alltid minst 14 dagar
  • Du behöver aldrig lĂ€mna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars Ă„ngerrĂ€tt i enlighet med distans- och hemförsĂ€ljningslagen*
  • Ladda ner dina fakturor frĂ„n klarna.se
  • Möjlighet till delbetalning**

Betalningsvillkor

Kredittiden för detta köp Ă€r 14 dagar frĂ„n fakturadatum. NĂ€ringsidkare kan, nĂ€r det sĂ„ anges i kassan, erbjudas en kredittid pĂ„ 30 dagar frĂ„n fakturadatum. Fakturan skickas i samband med leveransen. I enlighet med avtalet med e-butiken debiteras en fakturaavgift om 0 kr.

En pĂ„minnelseavgift tillkommer vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29,00 kr, och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60,00 kr i pĂ„minnelseavgift. Även en dröjsmĂ„lsrĂ€nta om 24,00 % plus gĂ€llande referensrĂ€nta tillkommer. Sker ingen betalning dĂ€refter kan fordran dĂ€refter komma att överlĂ€mnas för inkassohantering dĂ€r ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. 

Om du tidigare valt att ansluta dig till tjĂ€nsten MĂ„nadsfaktura kommer fakturan istĂ€llet att inkluderas i din mĂ„nadsfaktura i enlighet med de villkor som gĂ€ller för MĂ„nadsfaktura.  

NĂ€r du vĂ€ljer faktura övertar Klarna rĂ€tten att fĂ„ betalt och din betalning av fakturan gĂ„r dĂ€rmed till Klarna. 

Kreditprövning

Vid köptillfÀllet görs en kreditprövning som i vissa fall innebÀr att en kreditupplysning tas. Du fÄr dÄ en kopia pÄ kreditupplysningen per post.

Omvandling av faktura till en flexibel delbetalning

NÀr du har fÄtt hem din faktura kan du, i stÀllet för att betala hela fakturan pÄ en gÄng, erbjudas att betala in ett lÀgre belopp och pÄ sÄ sÀtt ansöka om att göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebÀr att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per mÄnad. Den effektiva rÀntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i mÄnatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig rÀnta och betalning över 12 mÄnader Àr 29,22%. Varje delbetalning blir dÄ 955 kr per mÄnad och din totalkostnad blir 11 458 kr.

För omvandling av din faktura till en flexibel delbetalning gÀller följande allmÀnna villkor. HÀr hittar du Àven information om Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation.

Personuppgiftshantering

Personuppgifter hanteras i enlighet med gĂ€llande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter frĂ€mst i syfte att utföra identifikation, kundanalys, kreditkontroll, marknadsföring och affĂ€rsutveckling, inklusive överföring till sĂ€rskilt utvalda partners eller till stat utanför EU/EES-omrĂ„det. Personnummer anvĂ€nds som kundnummer i kundhanteringssyfte. Se Klarnas dataskyddspolicy för en nĂ€rmare beskrivning av Klarnas personuppgiftsbehandling.

* GĂ€ller konsumentköp och ej för alla varor och tjĂ€nster, t ex. flygresor, evenemang och specialtillverkade varor.

** Delbetalning erbjuds för nÀrvarande bara privatpersoner.

Har du nĂ„gra ytterligare frĂ„gor eller funderingar, Ă€r du vĂ€lkommen att ringa Klarna pĂ„ 08- 120 120 10 mĂ„n-tors mellan 08.00 – 20.00, fredagar 08.00 – 18.00 och helger 10.00 – 17.00. Om det skulle uppstĂ„ en tvist mellan dig och Klarna som vi inte lyckas lösa kan du vĂ€nda dig till AllmĂ€nna ReklamationsnĂ€mnden Box 174, 101 23 Stockholm, tel.:+46 (0)8-508 860 00.

Stripe

We accept stripe credit card payments from all over the world. To access stripe as an payment method you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop down list at the top banner on the page.

Payment safety

Your personal online security is very important to us. To help ensure your shopping experience is safe, simple and secure we use Secure Socket Layers (SSL), the industry standard in transferring information to process your orders. When placing an order, you can immediately check the security validity by clicking the VERISIGN logo at checkout. To ensure your information is kept private, we do not process or store any payment information in our database.

Delivery

Shipping info

Standard Shipping
Sweden: 1-3 Business days
Europe: 3-7 Business days
North America: 3-10 Business days
Rest of the World: 5-10 Business days

Where is my package?

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Do you miss your orderconfirmation?

If you have not received your order confirmation shortly after you have made your order, this may mean that something has gone wrong with your purchase. Log in to my account to see the status of your order. Go to “My purchases”, look up the order and double check that everything looks ok.

Express order

You can add express order if you want to get your package within 48 hours. You choose this as an option at the checkout.

Returns

Want to change size or make a return?

Just e-mail us at info@ciszere.se with ordernumber, name and what products you want to change/return. 🙂

Return and change info

You can change your product within 30 days without any cost. You can return any product within 14 days of delivery for a full refund. Outside Sweden, we will add a return fee of 10 USD.

Satisfaction guarantee

We like our customers. That’s why we want you to try our shirt so you can feel the difference. Are you unsure how the shirt feels, its size, the fit or perhaps color? We know how it is, that’s why you can try out our shirts at home, without obligations. If you for any reason are not satisfied with your shirt, we offer a full refund. No questions asked.