WOOCS 2.2.1

Customer support

We are here to help. Below we have gathered all the information you need. Are your question not listed here, feel free to contact us on phone or mail.

Phone

033-48 01 91

Monday – Friday: 08:00 – 18:00

E-mail

We will come back to you within 24 hours

Chat

We will answer as soon as possible

FAQ and other relevant questions

Kan jag ändra eller ta bort min order?

Vi kan ändra eller ta bort varor ur din order så länge den inte hunnit bli behandlad av vårt lager. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Jag har inte mottagit några mail

Se till att dubbelkolla i din skräppost, har du inte mottagit något där heller så kontaktar du oss och uppger ditt namn så hjälper vi dig 🙂

Är min order skickad?

Så fort din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse skickad till din e-postadress. Om du inte mottagit något mail se till att dubbelkolla din skräppost samt om du angivit rätt mail.

Var är min order?

I samband med att vi skickat ditt paket har du fått ett mail ifrån oss med ett sändningsnummer. Paket kommer till ditt närmaste utlämningsställe och du får då en SMS-avisering till ditt registrerade telefonnummer.

Klarna faktura (Sweden)

Klarna faktura

  • Faktura 14 dagar – 0 kr
  • Faktura 45 dagar – 29 kr
  • Månadsvis faktura – 29 kr

Fakturan ska betalas inom 14 dagar från beställningsdatum. Betalningsuppgifterna för fakturan hittar du i mailet du fått från klarna i samband med köpet.

För mer information om Klarnas villkor besök www.klarna.se


Jag har returnerat mina varor, vad ska jag betala?

Självklart ska du inte betala för de varor du har returnerat. Om det finns det någonting kvar att betala på fakturan skickar Klarna en uppdaterad faktura via mail till dig efter att vi har behandlat din retur. Du kan även se din uppdaterade faktura inne hos Klarna efter att din retur har behandlats.
OBS! Vid retur återbetalas inte extra tilläggsavgifter som t.ex Express
Fler frågor? Hör av dig till Klarna.

Psst..! Tänk på att du själv kan flytta fram din fakturas förfallodatum hos Klarna genom att logga in här

Hur får jag min återbetalning när jag har betalat med Klarna faktura?

Så fort vi har mottagit och registrerat din retur så meddelar vi Klarna om att de skall göra en återbetalning till dig.

Varför går mitt köp inte igenom?

Om ditt köp inte godkänns när du väljer att betala mot faktura kan det bero på några olika anledningar:

  • Du är under 18 år
  • Adressen du angivit inte är din folkbokförda adress
  • Du har angivit ett felaktigt personnummer
  • Du har nått din maximala kreditgräns

Vill du ha mer information? Hör gärna av dig till Klarna på

Klarna Direktbetalning (Sweden)

Direktbetalning

  • Inga avgifter

Vad är direktbetalning?

När du använder betalsättet direktbetalning så betyder det att pengarna dras direkt, utan att det först görs en reservation.

Köpet gick inte igenom, men pengar har dragits ändå?

Eftersom att det till skillnad mot kortbetalning dras pengar direkt, så finns det en risk för att beloppet för köpet dras även om inte ordern blivit godkänd. Självklart blir du i så fall återbetald detta. Du kan se återbetalningen på ditt kontoutdrag inom 1-5 bankdagar.

När får jag återbetalningen för min retur?

Du kan se din återbetalning på ditt kontoutdrag inom 1-5 bankdagar räknat från och med dagen du fick din returbekräftelse ifrån oss. Återbetalningen görs alltid till samma bankkonto som användes vid köpet.

Klarna Betalkort (Sweden)

Betalkort

  • Ingen avgift

Vi accepterar VISA, MasterCard och American Express


Har min order gått igenom?

Du kommer att få en orderbekräftelse till den e-postadress du uppgett nästintill direkt efter att ditt köp har blivit godkänt.

Köpet gick inte igenom, men det har gjorts en reservation ändå?

Det kan i sällsynta fall ske en reservering på ditt bankkonto även om det uppstod ett fel vid ordertillfället. Denna släpps i så fall igen inom 1-5 bankdagar.

När får jag återbetalningen för min retur?

Du kan se din återbetalning på ditt kontoutdrag inom 5 bankdagar räknat från och med dagen du fick din returbekräftelse ifrån oss. Återbetalningen görs alltid till samma betalkort som användes vid köpet.

Paypal (international)

We accept paypal payments from all over the world. To access paypal as an payment method you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop down list at the top banner on the page.

Stripe card payment (international)

We accept stripe credit card payments from all over the world. To access stripe as an payment method you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop down list at the top banner on the page.

Payment safety

Säkerhet

Vi använder SSL (Secure Socket Layer) som är ett säkerhetsprotokoll för säker överföring av data via internet (eller andra nätverk). SSL-protokollet skapar en krypterad kanal mellan avsändare och mottagare. Krypteringen försäkrar att ingen kan manipulera med data (Message Integrity). SSL-protokollet använder digitala certifikat för att kontrollera sändare och/eller mottagare av dataöverföringen (Server Authentication)


Behöver jag uppge mitt personnummer i kassan?

Ja du uppger ditt personnummer till Klarna.

Shipping information

  • Fri frakt
  • 3-5 arbetsdagar
  • Levereras av DHL till närmaste ombud

Standard Shipping
Sweden: 1-3 Business days
Europe: 3-7 Business days
North America: 9-14 Business days
Rest of the World: 10-21 Business days

Vart är mitt paket?

Leveranstid för standardleverans är 3-5 arbetsdagar, räknat från dagen efter du la din beställning. Paketet levereras till ditt närmaste utlämningsställe och du får då en SMS-avisering till ditt registrerade mobilnummer.

Saknar du din orderbekräftelse?

Har du inte fått din orderbekräftelse kort efter att du gjort din order, kan det betyda att något gått fel med ditt köp. Logga in på Mina sidor för att se status för din order. Gå till ”Mina köp”, sök upp ordern och dubbelkolla så att allt ser ok ut.

Expressbeställning

Du kan lägga till expressbeställning om du vill få ditt paket inom 48 timmar. Detta väljer du som tillval i kassan.

Want to change size or make a return?

We use a simple and easy tool called “Returnado” you find it Here:

Return and change info

You can change your product within 30 days without any cost. You can return any product within 14 days of delivery for a full refund. Outside Sweden, we will add a return fee of 10 USD.

Satisfaction guarantee

We like our customers. That’s why we want you to try our shirt so you can feel the difference. Are you unsure how the shirt feels, its size, the fit or perhaps color? We know how it is, that’s why you can try out our shirts at home, without obligations. If you for any reason are not satisfied with your shirt, we offer a full refund. No questions asked.

Customer support contact

There is a lot of ways to get in touch with us as a customer.

  1. Email us at: [email protected]
  2. Use the live chatt
  3. Contact us on Instagram
  4. Write to us at Facebook
  5. use the contact form below

Contact our headquarter

General questions
[email protected]

Sales
[email protected]
+46 73 545 62 76

Public Relations
[email protected]
+46 76 808 82 32

Customer Service
[email protected]
+46 73 545 62 76

Collaboration
[email protected]

Toggle title

Toggle content goes here, click edit button to change this text.