PHONE

E-MAIL

CHAT

FAQ

Orders

Can I change or delete my order?

We can change or delete your order as long as we haven’t shipped it from our warehouse. Please contact us to proceed.

I haven't recieved any order mail?

Make sure to dubbelcheck your junk mail. If nothing is found please e-mail us and we will help you asap 🙂

Is my order shipped?

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Where is my order?

We will send your package to your nearest service point place. You will receive an sms with pickup information when the package is delivered. 

Payment

Paypal

We accept paypal payments from all over the world. To access paypal as an payment method you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop down list at the top banner on the page.

Klarna payment (Sweden)

Faktura

När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du har fått din beställning.

  • Få alltid din beställning innan du betalar
  • Betalningstid – alltid minst 14 dagar
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen*
  • Ladda ner dina fakturor från klarna.se
  • Möjlighet till delbetalning**

Betalningsvillkor

Kredittiden för detta köp är 14 dagar från fakturadatum. Näringsidkare kan, när det så anges i kassan, erbjudas en kredittid på 30 dagar från fakturadatum. Fakturan skickas i samband med leveransen. I enlighet med avtalet med e-butiken debiteras en fakturaavgift om 0 kr.

En påminnelseavgift tillkommer vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29,00 kr, och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Även en dröjsmålsränta om 24,00 % plus gällande referensränta tillkommer. Sker ingen betalning därefter kan fordran därefter komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma. 

Om du tidigare valt att ansluta dig till tjänsten Månadsfaktura kommer fakturan istället att inkluderas i din månadsfaktura i enlighet med de villkor som gäller för Månadsfaktura.  

När du väljer faktura övertar Klarna rätten att få betalt och din betalning av fakturan går därmed till Klarna. 

Kreditprövning

Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.

Omvandling av faktura till en flexibel delbetalning

När du har fått hem din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt ansöka om att göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i månatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig ränta och betalning över 12 månader är 29,22%. Varje delbetalning blir då 955 kr per månad och din totalkostnad blir 11 458 kr.

För omvandling av din faktura till en flexibel delbetalning gäller följande allmänna villkor. Här hittar du även information om Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation.

Personuppgiftshantering

Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter främst i syfte att utföra identifikation, kundanalys, kreditkontroll, marknadsföring och affärsutveckling, inklusive överföring till särskilt utvalda partners eller till stat utanför EU/EES-området. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte. Se Klarnas dataskyddspolicy för en närmare beskrivning av Klarnas personuppgiftsbehandling.

* Gäller konsumentköp och ej för alla varor och tjänster, t ex. flygresor, evenemang och specialtillverkade varor.

** Delbetalning erbjuds för närvarande bara privatpersoner.

Har du några ytterligare frågor eller funderingar, är du välkommen att ringa Klarna på 08- 120 120 10 mån-tors mellan 08.00 – 20.00, fredagar 08.00 – 18.00 och helger 10.00 – 17.00. Om det skulle uppstå en tvist mellan dig och Klarna som vi inte lyckas lösa kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden Box 174, 101 23 Stockholm, tel.:+46 (0)8-508 860 00.

Stripe

We accept stripe credit card payments from all over the world. To access stripe as an payment method you need to choose country (US, EUROPE, GB) in the drop down list at the top banner on the page.

Payment safety

Your personal online security is very important to us. To help ensure your shopping experience is safe, simple and secure we use Secure Socket Layers (SSL), the industry standard in transferring information to process your orders. When placing an order, you can immediately check the security validity by clicking the VERISIGN logo at checkout. To ensure your information is kept private, we do not process or store any payment information in our database.

Delivery

Shipping info

Standard Shipping
Sweden: 1-3 Business days
Europe: 3-7 Business days
North America: 3-10 Business days
Rest of the World: 5-10 Business days

Where is my package?

Right after you placed your order you should have received an confirmation e-mail from us. There you will find a link to track your order. 

Doesn’t the link work? Contact us by e-mail and we will help you asap 🙂

Do you miss your orderconfirmation?

If you have not received your order confirmation shortly after you have made your order, this may mean that something has gone wrong with your purchase. Log in to my account to see the status of your order. Go to ”My purchases”, look up the order and double check that everything looks ok.

Express order

You can add express order if you want to get your package within 48 hours. You choose this as an option at the checkout.

Returns

Want to change size or make a return?

Just e-mail us at info@ciszere.se with ordernumber, name and what products you want to change/return. 🙂

Return and change info

You can change your product within 30 days without any cost. You can return any product within 14 days of delivery for a full refund. Outside Sweden, we will add a return fee of 10 USD.

Satisfaction guarantee

We like our customers. That’s why we want you to try our shirt so you can feel the difference. Are you unsure how the shirt feels, its size, the fit or perhaps color? We know how it is, that’s why you can try out our shirts at home, without obligations. If you for any reason are not satisfied with your shirt, we offer a full refund. No questions asked.